Inainte de a folosi website-ul nostru sau de a cumpara din produsele noastre, te rugam sa citesti cu atentie acest set de termeni si conditii.
ATENTIE: Accesul la Facilitatile, Prezentarile si Serviciile din acest site va fi permis NUMAI PERSOANELOR CARE ACCEPTA TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE, stabilite prin prezentul document și a condițiilor prevăzute în documentele ce il completeaza:
- Protectia datelor cu caracter personal
- Declaratia de confidentialiatea
- Politica de utilizare a cookie-urilor
DEFINIȚII
Firma, societatea, furnizori, vanzatorul – sc Logos Panda srl
Client – Persoana care are sau obține acces la Conținut și Serviciu și care a plasat cel putin o Comanda pe Site;
Cont – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite unui singur Utilizator accesul la secțiuni restrictionate ale Site-ului prin care se face accesul la Serviciu sau transmiterea Comenzii, caz în care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Site (Comenzi, facturi, garanții Produse, retur etc.);
Conținut
– orice informație aflată pe Site sau disponibilă în Serviciu care poate fi vizitată, vizualizată sau accesată de Utilizator/Membru/Client prin intermediul unui echipament electronic;
– conținutul oricărei comunicări trimise Utilizatorilor/Membrilor/Clienților de către sc Logos Panda srl prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al sc Logos Panda srl Membrilor/Clienților conform informațiilor de contactare specificate de către acesta;
– informații legate de Produsele și/sau prețurile practicate de sc Logos Panda srl întro anumită perioadă;
– informații legate de Produsele, serviciile și/sau prețurile practicate de către un terț cu care sc Logos Panda srl are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
– date referitoare la sc Logos Panda srl sau alte date ale acesteia;
Comandă – operațiunea prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa produse comercializate prin intermediul Site-ului de către sc Logos Panda srl;
Contract – reprezintă înţelegerea consensuală la distanţă intervenită între sc Logos Panda srl şi Client cu privire la vânzarea, respectiv achiziţionarea, unuia sau mai multor Produse de pe Site, prin lansarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a Termenilor şi Condițiilor;
Document – prezentele Termeni și Condiții;
Membru – Persoana fizica care are sau obtine acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare sau in baza unui acord de utilizare și care necesită crearea și utilizarea unui Cont;
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică sau altă formă de comunicare la distanţă (e-mail, SMS) asupra Produselor și/sau a promoțiilor desfășurate de sc Logos Panda srl într-o anumită perioadă;
Produse – Orice bunuri (produse) care sunt puse la dispoziţia Utilizatorului de către sc Logos Panda srl în vederea achiziţionării, contra cost, prin utilizarea Site-ului.
Serviciu – Serviciul de comerț electronic desfășurat exclusiv pe secțiunile public disponibile ale Site-ului, în sensul acordării posibilității Utilizatorilor de a Contracta produse folosind mijloace exclusiv electronice, inclunzând și alte mijloace de comunicare la distanță (telefonic). Produsele oferite prin intermediul acestui Site sunt disponibile pentru livrare în țările Uniunii Europene.
Site – domeniul/-iile https://www.logospanda.ro și subdomeniile acestuia/acestora.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Utilizator – Persoana fizică care are sau obtine acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare electronic, care nu are un Cont creat și nu a plasat nicio comandă pe Site.
Tranzacție – operaţiunea de plată, respectiv încasare, a unei sume de bani ca urmare a vânzării, respectiv achiziţionării, unui Produs prin intermediul Site-ului.
GDPR – Regulamentul European 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal si libra circulatie a acestora
DISPOZIȚII GENERALE
sc Logos Panda srl poate modifica în orice moment acest Document pentru a reflecta modificari ale legislației, ale politicilor interne sau ale tehnologiei folosite. Orice modificări aduse Documentului vor intra în vigoare în cazul Serviciilor doar pentru comenzile înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest Site.
sc Logos Panda srl are dreptul, în orice moment, să modifice, să suspende sau să înceteze comercializarea online a Produselor, parţial sau în totalitate, temporar sau permanent, cu sau fără anunț / notificare prealabil/ă/.
sc Logos Panda srl va depune eforturile tehnice pentru asigurarea funcționării în bune condiții a Site-ului. În cazul în care vor exista întreruperi în funcționare sau imposibilități de accesare de către Utilizatori/ Clienți/Membrii pe o perioada determinată de timp sc Logos Panda srl nu va fi răspunzător față de nicio persoană pentru nicio daună sau pentru pierderi suferite, rezultate direct sau indirect ca urmare a folosirii necorespunzătoare a Servicului furnizat, a nefuncționării Serviciului din motive de ordin tehnic și/sau din acțiunea unor terți.
sc Logos Panda srl va depune diligențele necesare pentru realizarea scopului Site-ului și nu are nicio responsabilitate cu privire la Conținutul postat de Utilizatori în cadrul Serviciilor.
sc Logos Panda srl nu își asumă nicio responsabilitate și nu va fi răspunzător pentru nicio daună sau viruși care ar putea sa vă afecteze computerul sau alte echipamente electronice în urma accesarii sau utilizarii acestui Site sau descărcării oricărui material, informații, text, imagini video sau audio de pe site.
Accesarea acestui Site se realizează pe riscul propriu al utilizatorului, sc Logos Panda srl nefiind în niciun fel răspunzătoar pentru orice prejudicii directe sau indirecte determinate de accesarea Site-ului sau ca urmare a efectuării/finalizării unei Comenzi sau oricărei utilizări a datelor şi informațiilor de pe acest Site.
REGULI DE UTILIZARE A SITEULUI
- Este interzisă utilizarea Site-ului pentru promovarea sau comercializarea pe acesta a altor bunuri sau servicii decât cele prezentate de către sc Logos Panda srl.
- Este interzis să folosiți Site-ul pentru a afișa sau transmite orice fel de material ce are un caracter ilegal, abuziv, licențios, calomniator, vulgar, instigator, amenințător, pornografic sau profanator, sau orice alt material care poate constitui sau încuraja un comportament ce va putea da naștere unei infracțiuni sau care are putea conduce la atragerea răspunderii civile ori ar reprezenta o încălcare a unor alte prevederi legale.
- Este interzisă accesarea Site-ului sau utilizarea Serviciilor într-un mod de natura a avaria, dezactiva, supraîncărca sau deteriora vreun server sau rețele conetate la vreun server sau care ar putea influența utilizarea Serviciilor de către orice alt Utilizator.
- Este interzisă orice ștergere, adăugare, inserare, modificare a unor informații aflate pe Site, precum și orice încercare de a obține acces neautorizat la Site, la conturile altor Utilizatori, la sisteme sau rețele de computere conectate sau la orice alte Servicii prin fraudare, decodificare de parole sau prin orice alte mijloace, inclusiv prin exploatarea unui mijloc pus la dispoziție în mod neintenționat de către sc Logos Panda srl. Orice încălcare a dispozițiilor din prezenta secțiune, poate conduce la blocare permanentă sau temporară a accesului la Site și la obligarea autorului acesteia la plata despăgubirilor pentru prejudiciul cauzat.
- Administratorul își rezervă dreptul de a dezvălui oricând orice informații a căror dezvăluire este necesară pentru a respecta orice lege, reglementare, procedură judiciară sau solicitare a organelor statului.
Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui site sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare.
In cazul in care nu sunteti de acord cu acest set de termeni si conditii, va rugam sa nu folosesti acest site.
- Site – adresa URL a siteurilor gestionate de sc Logos Panda srl, respectiv https://www.logospanda.ro, , cat si a subdomeniilor acestora.
- Compania – sc Logos Panda srl.
- Client – orice persoana fizica sau juridica ce acceseaza site-ul si/sau comanda prin intermediul lui.
- Termeni si conditii – intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune.
- Cumparatorul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.
- Vanzatorul (distribuitor) – o persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de comert sau alte acte de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care, direct sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livreaza bunuri si/sau servicii catre consumator.
- Contract – contractul de achizitionare sau alt contract guvernat de legea aplicabila, in care partile sunt consumatorul pe de o parte si vanzatorul pe cealalta parte.
- Consumator (cumparator) – o persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte care nu sunt de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care cumpara bunuri sau servicii, in alte scopuri decat cele comerciale.
- Distribuitor – o persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de natura comerciala.
- Finalizarea contractului de achizitie – comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.
Servicii si Produse disponibile
Specificatiile serviciilor si produselor disponibile pe site sunt mentionate in pagina fiecaruia. Anumite produse sau servicii pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, insa compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real.
Anumite produse sau servicii pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania neavand obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii site-ului de aceste modificari.
Toate fotografiile prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile. Preturile si tarifele produse sau servicii pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari sau desfasurearii de campanii promotionale.
Metode de comanda
Serviciile si produsele disponbile in acest site se pot comanda prin urmatoarele metode:
- Comanda telefonica
- Comanda pe e-mail
- Comanda directa la sediu
- Comanda online
Comanda telefonica
Sunati la numarul de telefon ☎ 0752.199.311 unde operatorii nostri iti vor prelua comanda imediat.
Program comenzi telefonice:
Luni-Vineri:
Modalitate de plata pentru comenzile telefonice:
- transfer bancar;
- depunere numerar in cont;
- plata cash unui curier;
- plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii;
- plata cash la livrare.
Comanda pe e-mail
Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, pe adresa de email ✉ ✉ logospanda21 @ gmail·com, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct.
Modalitati de plata pentru comenzi prin email:
- transfer bancar;
- depunere numerar in cont;
- plata cash unui curier;
- plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii;
- plata cash la livrare.
Comanda direct la sediu
Te asteptam oricand la sediul nostru pentru plasarea comenzii. Aici vei fi intampinat de catre echipa noastra de operatori dedicati, gata sa iti ofere tot suportul de care ai nevoie.
La sediul nostru poti achita comanda cash
Comanda Online
Persoanele interesate pot plasa comenzi online prin intermediul siteurilor companiei, platforma SICAP sau platforma eMag.
Pentru a comanda online trebuie sa:
- alegi produsul dorit;
- citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui;
- daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos;
- daca ai un cod de discount special, il poti aplica in campul dedicat;
- apasa butonul finalizeaza comanda;
- in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont;
- completeaza datele tale (numite de facturare);
- completeaza datele de livrare cu atentie;
- alege data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi;
- selecteaza metoda de plata;
- revizuieste cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe;
- apasa butonul finalizeaza comanda.
In cazul formularelor de comanda trebuie sa completati formularul de comanda pentru plasarea acesteia.
Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura ulterior achitarii comenzii, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca, dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi facuta responsabila pentru: orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
Metode de livrare
Compania noastra, sc Logos Panda srl, prin siteurile companiei ofera livrare in toate orasele din Romania acoperite de serviciile specializate, Posta Romana, Fan Courier sau alta companie de curierat.
Efectuam livrarile in termen de 24-72 ore, de Luni pana Vineri. Plasarea comenzilor se poate face non-stop pe siteurile companiei.
In situatii speciale si doar cu acordul clientului, operatorii siteurile companiei pot solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati / adrese cu acces limitat /dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben / cod portocaliu / cod rosu). In situatiile de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil.
Livrarea produselor comandate este legata de disponibilitatea acestora din stoc. Daca produsele de pe siteurile companiei nu sunt disponibile in momentul in care dumneavoastra lansati comanda si le achitati fara a avea confirmarea disponibilitatii lor, sc Logos Panda srl va returna contravaloarea produselor.
sc Logos Panda srl se obligă să expedieze Bunurile fizice prin sistem de curierat rapid sau prin poștă către client. sc Logos Panda srl poate refuza livrarea Bunurilor fizice printr-un curier ales de Cumpărător dar este obligat să anunțe clientul de motivele care au dus la această decizie.
Tarife de livrare prin Fan Curier
Transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, oriunde in orasele cu agentii Fan Curier.
Pentru comenzi cu o valoare mai mica de 500 lei, se va achita o taxa de transport de 25 lei.
Tarife de livrare prin Posta Romana
Transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, oriunde in orasele acoperite de Posta Romana.
Pentru comenzi cu o valoare mai mica de 500 lei, se va achita o taxa de transport de 10 lei.
Riscuri livrare
Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata din cauza informatiilor de livrare eronate, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate redirectiona, contra cost, intr-o noua locatie, cu livrare in termen de 48 de ore.
Nu se va considera nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
În afară de cazul în care este agreat de sc Logos Panda srl si client diferit, sc Logos Panda srl se descarcă de riscurile si responsabilitațile asociate cu Bunurile fizice in momentul predării acestora către societatea de curierat, către poștă sau către reprezentantul clientului. sc Logos Panda srl va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor fizce si va asigura transmiterea documentelor insoțitoare.
Pentru comenzile in provincie, vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventualele situatii aparute in procesul de livrare.
Metode de plata
Plata produselor achizitionate poate fi facuta prin oricare dintre metodele urmatoare:
Transfer bancar
Cash sau card la sediul nostru
Plata la livrare
Transfer bancar
Transferul bancar este efectiv plata prin banca – OP (ordin de plata) – acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking.
Plata trebuie efectuata in avans, ulterior fiind indicat sa ne transmiti dovada platii prin email, pentru o procesare mai rapida a comenzii.
Astfel, dupa validarea dovezii de plata, departamentul de contabilitate din cadrul grupului va integra comanda spre procesare si nu vom astepta intrarea efectiva a banilor in banca.
Datele noastre pentru plata sunt:
sc Logos Panda srl
CIF 42930920 ÷ J22/1960/2022 ÷ CS 200 lei
÷ RO90BTRLRONCRT0563656501
÷ Banca Transilvania Iasi
Cash la sediul nostru
Ai posibilitatea de a achita comanda la sediul nostru cash
Plata la livrare
Acceptam plata la livrare pentru Iasi si pentru zona limitrofa.
Facturare plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania sc Logos Panda srl ESTE platitoare de TVA. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Chitanta este eliberata doar pentru platile cash.
Conform legislatiei in vigoare platile ce depasesc suma de 5.000 RON se vor efectua de catre persoanele juridice numai cu ordin de plata, fila cec sau bilet la ordin.
Acceptare
Acceptarea va fi făcuta atunci când Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate in Comanda. În cazul in care clientul descopera ca Produsele livrate sau materialele digitale furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci clientul va anunta sc Logos Panda srl si va aduce la conformitate Produsele si Materiale digitale.
sc Logos Panda srl își rezerva dreptul de a nu accepta comenzile care au datele solicitate in comanda eronate sau incomplete.
Returnare produse
Returul produselor comandate de catre persoane fizice exclusiv online, se supune O.G. nr 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe siteurile companiei, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea acestora.
Legislatia romana prevede urmatoarele: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare (14 zile calendaristice) de la primirea produsului. Astfel clientii sc Logos Panda srl pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionte, in termen de 10 zile lucratoare (14 zile calendaristice) de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv.
Mentionam faptul ca nu se accepta pentru returnare produse precum:
- produse care nu au fost comercializate de sc Logos Panda srl;
- produse care prezinta semne de utilizare;
- produse deteriorate (exceptie fac produsele cu vicii de fabricatie – DOA);
- produse fara sau cu ambalaj original deteriorat;
- produse importate special sau loturi de produse;
- materiale digitale;
- cursuri online;
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul – sa nu prezinte sub nicio forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
Costul de returnarea al produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca serviciul de transport ales sa aiba confirmare de primire. SC iTools Direct SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 30 de zile de la data primirii produselor returnate de la client (data de livrare a curierului). Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport tur – retur, acestea cazand exclusiv in sarcina clientului.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE care au primit marfa prin curierat sau prin e-mail, nu si cei care au ridicat produsele din punctele noastre de ridicare unde se considera ca au putut verifica marfa inainte de ridicare. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa returneze produsele, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de Contact.
Renuntarea la comanda
Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art. 4 (1)b):
“Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare:
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii).
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat sia platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii;
Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri (Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c)
Renunţarea la anumite produse, preucm Cursul DPO, Cursul GDPR sau Materialele Digitale si rambursarea taxei de înscriere nu poate opera in cazul acestui tip de servicii, asa cum este stipulat in art. 10, art. 16 din OUG 34/2014 privind contractele la distanta, daca s-a inceput deja executarea serviciului prin activarea contului de cursant. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala sa, fara a i se returna contravaloarea acestuia.
Reclamatii livrare
Pentru reclamatii te rugam sa te adresezi pe adresa de email ✉ logospanda21 @ gmail·com.
Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email si numarul comenzii).
O reclamatie poate fi depusa in termen de maximum 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat / maximum 10 zile de la livrarea produselor comandate, exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice.Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 30 zile lucratoare.
Anulare comenzi
Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la email ✉ logospanda21 @ gmail·com in maxim 2 ore de la plasarea comenzii.
In cazul in care aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia).
Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minimum o ora inaintea orei de livrare.
Confirmari de comanda si livrare
Confirmari de comanda
Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi nou plasate prin sistemul site-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica (in scris sau telefonic) clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate.
Probleme legate de livrarea comenzii.
Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:
- destinatarul nu este la adresa – coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)
- destinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie – se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul celui care face livrarea, permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului.
- destinatarul refuza primirea coletului – angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz, comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.
- in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.
Confirmari datele de livrare
Clientul va primi, prin email, confirmarea de livrare a comenzii.
Confidentialitate si publicitate
Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice niciuna dintre informarile primite de la companie.
Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.
Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de catre client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil, scris, al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.
Termene si penalitati
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite.
In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.
In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.
Respectarea legilor si standardelor
Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.
Transferul propietatii
Proprietatea asupra Bunurilor și Materialelor digitale va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul sc Logos Panda srl). În cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de achitarea contravalorii acestora.
Raspundere
Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre sc Logos Panda srl a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Materialelor digitale descarcate dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.
Cumparatorul are obligatia sa verifice integritatea produselor la receptia acestora. Orice defect rezultat din socuri mecanice trebuie consemnat intr-un proces verbal incheiat intre cumparator sau delegatul acestuia si agentul firmei de curierat care efectuaza livrarea. Produsele cu astfel de defecte neconsemnate in proces verbal nu vor fi inlocuite / reconditionate si nu va fi restituita contravaloarea acestora Cumparatorului de catre sc Logos Panda srl.
Conform Art. 20 din O.U.G. 34 / 2014, (…) riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor, deci Transportatorul nu mai poate fi tras la raspundere pentru eventualele defecte mecanice rezultate din transport dupa primirea produselor. Agentul firmei de curierat are obligatia sa asiste la receptia produselor si, in cazul in care exista produse cu urme de socuri mecanice, sa le consemneze detaliat intr-un proces verbal incheiat intre el si delegatul cumparatorului.
Riscul este transferat Cumparatorul în momentul livrării produselor către Transportator, dacă Transportatorul a fost însărcinat de către Cumparator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către sc Logos Panda srl (ex.: Alt curier (Contract client)).
sc Logos Panda srl nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către sc Logos Panda srl a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare si in special pentru pierderea produselor.
sc Logos Panda srl va fi răspunzător în cazul in care sub-contractanții și/sau partenerii săi de orice fel implicați in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Comunicare comercială
Dacă și în măsura în care ne-ați dat consimțământul sa utilizam datele dvs. în scopuri publicitare, spre exemplu v-ați înscris să primiți buletinul informativ prin e-mail, prelucrarea datelor necesară în contextul stabilirii contactului se realizează în temeiul juridic reprezentat de Art. 6(1)(a) din GDPR (denumit în cele ce urmează „Consimțământul”). Vă puteți revoca consimțământul pe care ni l-ați dat în orice moment, care va produce efecte pentru viitor (spre exemplu, utilizând link-ul de dezabonare inclus în mesajul fiecarui e-mail publicitar).
Incalcare prevederi si drepturi
Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email ✉ logospanda21 @ gmail·com Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.
Informatii pe care NOI nu le vom solicita si nu le vom stoca NICIODATA
Datele cardului de plata al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre noi, ci doar de catre institutiile de autorizare a Tranzactiilor online sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzarilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata, unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
Forta majora
Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Legea aplicabila
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.
Copyright, Propietate intelectuala
Conținutul Site-ului, astfel cum este definit în preambul, incluzând fără limitare toate textele și imaginile statice, conceptele de ofertare/auditare/prezentare, imagini dinamice și/sau conținut multimedia, butoanele, simboluri comerciale, mărcile și/desenele sau modelele comerciale sunt proprietatea exclusivă a sc Logos Panda srl, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Utilizatorii/Clienții/Membrii pot folosi Conținutul Site-ului exclusiv în scop informativ, necomercial sau personal, fiindu-le interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vânzarea, distribuția parțială, integral sau modificată a conținutului acestui Site în alte scopuri, decât dacă se permite acest lucru prin excepții de la legile aplicabile privind dreptul de autor sau prin acordurile exprese din partea sc Logos Panda srl.
În măsura în care doriți să utilizați, să preluați, să copiați ori să distribuiți o parte din Conținut, vă rugăm să ne transmiteți un mesaj la adresa de email ✉ logospanda21 @ gmail·com în care să precizați Conținutul pe care doriți să îl utilizați, modalitatea efectivă în care intenționați să îl utilizați și scopul avut în vedere, acestea reprezentând “Condițiile” acordului de utilizare. În lipsa unui acord scris prealabil din partea Operatorului, orice distribuire, comunicare, copiere, expunere, reproducere, publicare, acordare de licență de folosire, creare de opere derivate, transferare sau vânzare a Conținutului va fi considerată o încălcarea a Termenilor și Condițiilor, precum și a drepturilor de care beneficiază titularii drepturilor de proprietate intelectuală asupra Conținutului.
Utilizatorii care publică/trimit orice fel de Conținut pe Site au obligația de a nu prejudicia în niciun mod drepturile de autor ale unei terțe persoane.
Intregul continut de pe acest Site (care include, dar nu se limiteaza la) – texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete – este proprietatea sc Logos Panda srl (denumita in continuare compania sau societatea) – ALL RIGHTS RESERVED, cu urmatoarele date de identificare: CIF 42930920 ÷ J22/1960/2022 ÷ CS 200 lei ÷ RO90BTRLRONCRT0563656501 ÷ Banca Transilvania Iasi
Compania nu garanteaza ca site-ul si continutul acestuia nu contin erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii companiei au dreptul de a copia si printa continutul site-ului sau portiuni din acesta pentru scopul unic de a plasa o comanda in cadrul companiei noastre. Nu este permisa, sub nicio forma, preluarea continutului de pe acest site in scopuri comerciale.
Contintului inclus in prezentarea serviciilor, produselor sau din paginile siteurilor https://www.logospanda.ro, , cat si a subdomeniilor acestora, este protejat de drepturi de autor în temeiul legii nr. 8/1996 și orice copiere, distribuire, reproducere, republicare reprezintă contravenție. ne rezervăm dreptul de a solicita despăgubiri pentru prejudiciile cauzate. prezentul material este redactat în scop informativ și nu reprezintă o consultație juridică în sensul Legii 51/1995. In calitate de autor, va anuntam ca nu permitem repoducerea sau copierea partiala sau totala a acestui formular, iar in cazul in care vom descoperi astfel de copii ne rezervam dreptul de a solicita prejudicii materiale si morale.
Garantii oferite de site
Garantia produselor este acordata in temeiul O.G. 21/1992 privind protectia consumatorilor, modificata si completata, Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata pentru produsele comercializate pe site.
Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Vanzator daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15 zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri.
Limitari – minori
Trebuie sa aveti peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest site.
Prevederi diverse
Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.
Compania si clientul vor fi considerati contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
Termenii si conditiile acestui site inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa, semnata de ambele parti.
Consimtamt
Clientii / vizitatorii acestui site sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe site pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui site sau nu. Ca Utilizator, intelegeti si sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte si complete despre dumneavoastra si despre livrare.